
Nova funkcija v Google Chrome: Drag to search
**Google Lens - Search What You See** pomeni, da lahko z uporabo aplikacije
Google
Lens iščete informacije na podlagi tega, kar vidite s kamero telefona.
Namesto da vtipkate besede v iskalnik, preprosto usmerite kamero proti predmetu,
besedilu ali celo rastlini, zgradbi ali živali, in Google Lens bo poskusil
prepoznati
tisto, kar vidite, ter vam ponuditi relevantne informacije.
Na primer:
- Če fotografirate rastlino, vam bo Google Lens povedal njeno ime.
- Če usmerite kamero proti besedilu v tujem jeziku, bo Lens to besedilo
prevedel.
- Če vidite predmet, ki vam je všeč, bo Lens poiskal, kje ga lahko kupite.
Gre za pametno orodje, ki omogoča iskanje na podlagi vizualnih informacij.





Peter Mesarec: Chat GPT za marketingarje

Zgornji diagram prikazuje koncept Paretovega načela, znanega tudi kot pravilo
80/20.
Prikazuje, da 20 % ključnih vložkov, dejavnosti ali truda prinaša 80 %
rezultatov, medtem
ko preostalih 80 % vložkov prispeva le k 20 % uspeha.


Tukaj je diagram modela AIDA, ki prikazuje štiri faze: Pozornost (Attention),
Zanimanje (Interest), Želja (Desire) in Akcija (Action). Vsaka faza je povezana
z napredovanjem posameznika skozi proces odločanja o nakupu.

Svetovno prvenstvo v kolesarstvu: Zurich 2024
Roglič: Popolnoma nič se ne obremenjujem z uvrstitvijo
Nevaren spust proti Zurichu (raven odsek, slab asfalt, hitrost približno 100 km)
(klik)
Muriel Furrer umrla zaradi hudih poškodb glave (klik)
V pričakovanju nedelje in moške cestne dirke
V zgornjem prispevku na MMC RTV si oglejte avtobus UEA, ki ga je moštvo posodilo
slovenski reprezentanci
na svetovnem prvenstvu v kolesarstvu v Zurichu.


Slika vključuje popuste, ekskluzivne ponudbe in omejene časovne ponudbe.
Poudarja pritisk, ki ga podjetja
ustvarjajo s temi taktikami za povečanje prodaje, z izrazitimi digitalnimi
transparenti in vsiljivimi oglasi.