PRAKSA V DIGITALNEM MARKETINGU #3

 Digitalni marketing

Teorija digitalni marketing

Nova funkcija v Google Chrome: Drag to search

**Google Lens - Search What You See** pomeni, da lahko z uporabo aplikacije Google
Lens iščete informacije na podlagi tega, kar vidite s kamero telefona.
Namesto da vtipkate besede v iskalnik, preprosto usmerite kamero proti predmetu,
 besedilu ali celo rastlini, zgradbi ali živali, in Google Lens bo poskusil prepoznati
tisto, kar vidite, ter vam ponuditi relevantne informacije.

Na primer:
- Če fotografirate rastlino, vam bo Google Lens povedal njeno ime.
- Če usmerite kamero proti besedilu v tujem jeziku, bo Lens to besedilo prevedel.
- Če vidite predmet, ki vam je všeč, bo Lens poiskal, kje ga lahko kupite.

Gre za pametno orodje, ki omogoča iskanje na podlagi vizualnih informacij.

Peter Mesarec: Chat GPT za marketingarje

 

Križanka: Paretovo načelo

Zgornji diagram prikazuje koncept Paretovega načela, znanega tudi kot pravilo 80/20.
Prikazuje, da 20 % ključnih vložkov, dejavnosti ali truda prinaša 80 % rezultatov, medtem
ko preostalih 80 % vložkov prispeva le k 20 % uspeha.

Model AIDA

Križanka: Model AIDA

Tukaj je diagram modela AIDA, ki prikazuje štiri faze: Pozornost (Attention),
Zanimanje (Interest), Želja (Desire) in Akcija (Action). Vsaka faza je povezana
 z napredovanjem posameznika skozi proces odločanja o nakupu.

Svetovno prvenstvo v kolesarstvu: Zurich 2024

 

 

Roglič: Popolnoma nič se ne obremenjujem z uvrstitvijo

Nevaren spust proti Zurichu (raven odsek, slab asfalt, hitrost približno 100 km) (klik)
 
Muriel Furrer umrla zaradi hudih poškodb glave (klik

V pričakovanju nedelje in moške cestne dirke

V zgornjem prispevku na MMC RTV si oglejte avtobus UEA, ki ga je moštvo posodilo slovenski reprezentanci
na svetovnem prvenstvu v kolesarstvu v Zurichu.

View this post on Instagram

A post shared by Luka Mezgec (@lukamezgec)

View this post on Instagram

A post shared by Primoz Roglic (@primozroglic)

Fear of missing out (FOMO)

Slika vključuje popuste, ekskluzivne ponudbe in omejene časovne ponudbe. Poudarja pritisk,  ki ga podjetja
ustvarjajo s temi taktikami za povečanje prodaje, z izrazitimi digitalnimi transparenti in vsiljivimi oglasi.

Video: Fear of missing out (FOMO)

 Visit counter For Websites