PRAKSA V DIGITALNEM MARKETINGU #5

Digitalni marketing

Izjave zadovoljnih strank

Zgradite zaupanje

 

Predstavite vašo ponudbo

Uporabniško ustvarjanje vsebine ( ang. User generated content)

Pogosto zastavljena vprašanja (ang. FAQ)

Slike

SEO optimizacija (ON-site & OFF-site)

Razširitev za brskalnik Chrome (SEO meta in 1 click

 

Kakovostna, relevantna vsebina

Metki (ang. bullet points)

1.) Sveža, sočna jabolka – naravnost iz slovenskega sadovnjaka!

1.1.) uživajte v najboljšem okusu naravno zrelih jabolk, neposredno z drevesa do vaše mize (specifična korist za vašo stranko)

- Nezamenljiv občutek domače narave – vsako ugriznjenje vas poveže z naravno svežino,
ki jo ponuja samo domače, lokalno pridelano sadje. (s prvim metkom merimo na podzavest obiskovalca)

- Odlična izbira za vaše zdravje – bogata z vitamini in vlakninami, ta  jabolka prispevajo
k vsakodnevnemu dobremu počutju. (z drugim metkom sporočite racionalen razlog za nakup)

- Količine so omejene – zagotovite si svojo zalogo naravno pridelanih jabolk še danes, preden jih zmanjka! (pritisk za nakup [časovni ali količinski])

Študija razkrila, da starši večinoma ne vedo, kako najstniki uporabljajo umetno inteligenco

Originalna vprašanja in odgovori (po vrstnem redu)

Vir

Razcvet deepfake posnetkov slavnih zdravnikov, ki tržijo nevarne čudeže

Originalna vprašanja in odgovori (po vrstnem redu)

Vir

Nakupne aktivnosti na Google s strani potencialnih kupcev

1.) iskanje in pridobivanje rešitev za svoje težave (želje)

A.) Dežniki

B.) Pelerine

2.) iskanje in pridobivanje ponudb

3.) iskanje in odločanje glede blagovne ali storitvene znamke

1.) kakovost;
2.) dostave;
3.) cene;
4.) garancije
5.) vrste ponudbe (luskuzna ali običajna ponudba.