3. GOOGLE ON-SITE SEO OPTIMIZACIJA

   DOCX PDF

Vir: Korošec, M. 2020. Digitalni marketing od A do Ž. Maribor: Rdeča Oranža. Str. 55 - 88.

NAKUP FOTOGRAFIJ

1. UPORABA GOOGLA ZA NAKUPNE AKTIVNOSTI (KUHALNIKI)

2. UPORABA GOOGLA ZA NAKUPNE AKTIVNOSTI (ROLO ZAVESE)

3. WORDPRESS SPLETNA STRAN -> ANALITIKA WP-MATOMO

4. GOOGLOVA SPLETNA TRGOVINA -> GOOGLE ANALYTICS ZA GOOGLOVO SPLETNO TRGOVINO

Ključna beseda: g25gle

5. ČLANKI V ČASOPISIH (PLAČANI, NEPLAČANI)

6. GOOGLE ANALYTICS

6. MATOMO ANALYTICS (UPORABA NA ARNESOVIH WORDPRESS STRANEH)

7. OPTIMIZIRANJE SLIK

Nordijska hoja
Slika 1: Nordijska hoja (Glejte spodnje podatke o sliki!)

Zgornja slike 1 ima več kot 1,4 MB & 300 dpi.

Slika 2: Nordijska hoja (Glejte spodnje podatke o sliki!)

Zgornja slika 2 ima približno 0,4 MB & 96 dpi/inch. Kljub temu ni nič slabša od Slike 1, ki ima več kot 1 MB & 300 dpi.

Slika 3: Nordijska hoja (Glejte spodnje podatke o sliki!)

Zgornja slika 3 je preslaba za splet, ker je motna (25,3 KB, 96 DPI.

8. POVEZAVA DO VIDEA, KI NI YOUTUBE

9. SPLETNA STRAN JESENICE (DROBTINICE)

10. POVEZAVA MED STRANMI OZIROMA PODSTRANMI

11. ZEMLJEVID STRANI

12. ROBOTS.TXT

13. GOOGLE SEARCH CONSOLE

14. PIKONOGRAFIKA

15. WEBINAR

16. PODCAST

17. DELJENJE NA FACEBOOK IZ SPLETNE STRANI

18. RICH SNIPPETS (OBOGATENI IZSEKI)

19. SITELINKS

20. GLASOVNO ISKANJE

21. FEATURE SNIPPEST (PREDSTAVJENI IZSEKI)

1. NALOGA:

Vpišite v ključne besede z narekovaji: "How to bake a pizza?"

2. NALOGA:

Vpišite v ključne besede z narekovaji: "What is contract bridge?"

 

 

 

 

3.1 Kaj je SEO optimizacija? (kliknite za film tukaj)

3.2 Kaj vsebuje prva stran na Googlu (kliknite za film tukaj)

3.2.1 Vsebina prve strani na Googlu (kliknite za spletno stran tukaj)

3.3 Kako ste lahko prvi na Googlu (kliknite za film tukaj)

3.4 Raziskava ključnih iskalnih besed (Keyword Analysis) (kliknite tukaj)

 

3.5 Google Analytics in SEO analiza (kliknite tukaj)

3.6 Oblikovanje kočnega seznama ključnih besed (kliknite tukaj)

3.6.1 Vaja: Oblikovanje končnega seznama ključnih besed za
Poklicni tečaj 2021/22 (klilknite | DOCX | PDF|)

3.7 Optimiziranje vsebine za Google 1. del (kliknite tukaj)
(Title; User friendly URL; Meta description; Meni)

3.8 Optimiziranje vsebine za Google 2. del (kliknite tukaj)
(H1 Headline 1 & H2 Headline 2 & H3 Headline 3 & H4 Headline 4 & H5 Headline 5 & H6 Headline 6)
 (slov. Naslov1, 2, 3, 4, 5 in 6)

3.9 Optimiziranje vsebine za Google 3. del (kliknite tukaj)
(Web optimizacija fotografij; Optimizacija resolucije fotografije; Prikazne sličice (Thumbnails);
Imena fotografij; Do prvega mesta na Googlu pri iskanju slik; Analizirajte svojo spletno stran;
Oblika zapisa fotografije; ALT poimenovanje fotografij)

 

3.10 Gostota ključnih besed, notranje povezave, link juice

 

3.11 Varnostna povezava, zemljevid strani, drobtinice,
robots.txt, optimizirani videi na spletni strani (Power Point)

3.12 Napredna oblika vsebine, povezava s social media,
ratingi spletne strani (Rich snippets), prikaz razširjenih povezav (Sitelinks) (Power Point)

3.12 Glasovno iskanje, Predstavljeni izseki (Featured snippets), Google Search Console) (Power Point)

3.13 Mobile first (Power Point)

3.14 Optimizacija spletnih strani - Kako priti do prvih mest na Googlu (Tomaž Gorec)

 

3.15 Nordijska hoja - z različnimi koraki do užitka

3.16 Serprobot (search engine ranking position (SERP))