6. YOUTUBE MARKETING

   DOCX PDF

Vir: Korošec, M. 2020. Digitalni marketing od A do Ž. Maribor: Rdeča Oranža. Str. 152-162.

Kolesarske ekipa: Unibet Tietema Rockets | PDF |

6.0.1 VIDEI, KI NISO YOUTUBE ALI TIK TOK ... (KLIK)

Video s podnapisi: Izvajanje izbirnega predmeta Bridž na FMF | Player |

1.2 TIKTOK VIDEI

@jcernilec Bridž za začetnike v Kranju (začetek v sredo, 13. 3. 2024) Bridž je najbolj popularna miselna igra s kartami na svetu. Igra jo 10 milijonov ljudi. Igramo ga z 52 običajnimi kartami. Za mizo sedijo 4 igralci, ki sestavljajo dva para. Igra poteka v smeri urnega kazalca. Dva nasproti sedeča igralca sta partnerja, preostala igralca pa njuna nasprotnika. Partija bridža je sestavljena iz dveh delov: licitacije in odigravanja. Z licitacijo skušamo čim bolj natančno napovedati, koliko vzetkov (štihov) bomo s partnerjem pobrali in katera karta bo adut. Enako možnost napovedovanja ima tudi nasprotni par. V licitaciji zmaga tisti par, ki napove višjo igro. V drugem delu igre (odigravanje) poskuša par, ki je zmagal v licitaciji, osvojiti vsaj toliko vzetkov, kot jih je napovedal. Nasprotni par skuša izvajalcu to preprečiti. Par, ki zmaga, dobi točkovno nagrado. Se radi družite? Radi igrate karte? Radi kombinirate? Se radi zabavate v paru? Radi tudi razmišljate? Radi potujete? Če ste vsaj na 4 vprašanja odgovoril pritrdilno, potem je najpopularnejša miselna igra s kartami bridž zelo primerna tudi za vas. Povezava do Rastko - brezplačna usposabljanja: http://tinyurl.com/bridz-za-zacetnike #tecajbridza ♬ original sound - jcernilec

@n1slovenija Kaj pa vi? Se strinjate, da bi morali biti za volanom 0,0? Zapište v komentar. #n1info #n1slovenija #n1news #slovenija ♬ original sound - N1 Slovenija

Koda TikTok vgrajena (embed) za zgornji video

TikTok Srednje ekonomske, storitvene in gradbene šole

6.1.1 PRVI VIDEI NA YOUTUBE

Video naložen na YouTube, 24. april 2004

 

Video naložen na YouTube 23. november 2006

6.1.2 KAKO IZDELATI KAKOVOSTEN VIDEO ZA YOUTUBE

Fleksibilno stojalo za telefon (kliknite tukaj)

6.1.3 NAJPOMEMBNEJŠE ZA GLEDALCE POSLOVNIH VIDEOV NA YOUTUBE

- njihove želje,
- strahovi in
- hrepenenja.

6.1.4 VSEBINA ZA VIDEE NA YOUTUBE

Vsebino za svoje YouTube videe črpajte iz svojih:
- življenjskih izkušenj in
- poslovnega znanja.

 

6.2.1 TIPI VIDEOV NA YOUTUBE

Tipi videov (kliknite tukaj)

 

6.2.2 POKLICNI VIDEI

Ste frizer, frizerka? -> Iz tega lahko nastanejo krasni videi!

Ste pek, slaščičar? -> Kar pojedel bi vaš video!

Ste avtomehanik? Pokažite nam skrivnost izpod pokrova!

Ste računovodja? Kako se sploh znajdete med temi številkami?

Delate v javni upravi? Pokažite, kako trdno delate za dobrobit vseh!

Ste čistilka? Razkrijte umazane skrivnosti!

Ste politik? Delajte dobro (vsaj za video)!

Ste mesar? Go veg(etarij)an!

  

 

 

 

 

 6.2.3 GaryVee (PRIMER DOBRE PRAKSE NA YUTUBE)

Gary Vaynerchuk (GaryVee) je belorusko-ameriški podjetnik, avtor, govornik in internetna
 osebnost. Je soustanovitelj podjetja za programsko opremo za rezervacije restavracij
 Resy in Empathy Wines. Wikipedia (angleščina) ...

- 3,87 milijona naročnikov
- 452.922.301 milijonov ogledov
- 2.200 objavljenih videov na Yotube
- redno snema in objavlja

GaryVee - prvi njegov video 2007

6.2.4 NASVETI YOUTUBA (POKRIVAJO VSA NJEGOVA PODROČJA)

6.2.5 ČAS GLEDANJA VIDEA (NAJPOMEMBNEJŠI FAKTOR ZA USPEH NA YOUTUBE)

                                                                                  čas ogleda videa                                                
Čas gledanja videa v % =  --------------------------------   * 100
                                           celoten čas trajanja videa           

                                                                       35 min                                                
Čas gledanja videa v % =  --------------------------------   * 100 = 35 %
                                   100 min          

6.3.1 YOUTUBE KANAL

Ustvarjanje Googlovega poslovnega profila, s pomočjo katerega vas Youtube identificira (kliknite tukaj)

Google Workspace račun (kliknite tukaj) -> PDF iz 3. 3. 2025

Razlika med gumbom Nastavitve in Prilagoditev kanala (kliknite tukaj)

Nastavljanje YouTube kanala (kliknite tukaj)

Skupnost

Minimalna velikost za profilno sliko 98x98 px

6.3.1.1 ZAVIHKI

6.3.1.2 VIZITKA

6.4.1 TUBEBUDDY

6.5.1 OPTIMIZACIJA ELEMENTOV VIDEA

1. Naslov videa & Opis videa

2. Prikazna slika (Thumbnail) (naslovna fotografija videa)

3. Oznake (Tags)

4. Vidnost

5. Kartice

5.1 Različne vrste kartic v Youtube

6. Končni zaslon

7. Podnapisi

8. Deli

9. Najpomembnejši trenutki za ohranjanje občinstva

10. Youtube studio

6.6 YOUTUBE OGLAŠEVANJE

1. Podvrste Youtube oglasov

- Nepreskočljivi oglasi (6–15 sekund) 

- Preskočljivi oglasi (dolžina ni omejena, a jih uporabniki lahko preskočijo po 5 sekundah) 

- Bumper oglasi (kratki 6-sekundni oglasi, ki jih ni mogoče preskočiti) 

- Discovery oglasi (oglasi prikazani med priporočili na YouTube)

1.1 Angleška verzija

- Skippable In-Stream Ads (preskočljivi oglasi) – Prikazujejo se pred, med ali po videih, uporabniki jih lahko preskočijo po 5 sekundah. 

- Non-Skippable In-Stream Ads (nepreskočljivi oglasi) – Trajajo do 15 sekund in jih uporabniki ne morejo preskočiti. 

- Bumper Ads – Krajši oglasi (do 6 sekund), ki jih ni mogoče preskočiti. 

- In-Feed Video Ads – Pojavijo se med iskalnimi rezultati ali na domači strani YouTuba.

- Masthead Ads – Veliki oglasi na vrhu YouTuba, običajno za velike blagovne znamke.

2. YouTube Video Action Ad

Ta YouTube video oglas je neposredno povezan z "drive conversions" strategijo, saj je njegov
 glavni cilj spodbuditi uporabnika k dejanju, kot so nakup, prijava ali prenos aplikacije.
 To je tipičen performance-based oglas, optimiziran za konverzije.

2. Google Merchant Center

2.1 Google Shopping video