VPLIV OGLAŠEVANJA IZDELKOV IN STORITEV NA DIJAKE SESGŠ
 
DOMOV
 
ZAP. ŠT. IZVAJALEC AKTIVNOSTI (DEJAVNOSTI) TEDNI
1 Logonder Lara   Načrtovanje projekta 3
2 Kos Ana 6.6.3 Tržno komuniciranje (oglaševanje)
Kako vpliva oglaševanje na ljudi stare od 15 do 25 let? (Chat GPT)
Pospeševanje prodaje: Pivk, R. 2010. Pospeševanje prodaje. [Online]. B&B Višja strokovna šola.
Razpoložljivost: https://bb.si/f/docs/diplomska-dela/pivk_renata-pospesevanje_prodaje_1.pdf (11. 11. 2023) (kliknite tukaj)
3
3 Košan Urh 6.6.3 Tržno komuniciranje (pospeševanje prodaje)
Pospeševanje prodaje: Pivk, R. 2010. Pospeševanje prodaje. [Online]. B&B Višja strokovna šola.
Razpoložljivost: https://bb.si/f/docs/diplomska-dela/pivk_renata-pospesevanje_prodaje_1.pdf (11. 11. 2023) (kliknite tukaj)
3
4 Lavtar Karin

6.6.3 Tržno komuniciranje (odnosi z javnostmi, osebna prodaja)
Pospeševanje prodaje: Pivk, R. 2010. Pospeševanje prodaje. [Online]. B&B Višja strokovna šola.
Razpoložljivost: https://bb.si/f/docs/diplomska-dela/pivk_renata-pospesevanje_prodaje_1.pdf (11. 11. 2023) (kliknite tukaj)

3
5 Logonder Lara Anketa: Vpliv odnosov z javnostmi na dijake SESGŠ v zvezi z različnimi izdelki 3
6 Kos Ana Anketa: Vpliv oglaševanja na dijake SESGŠ v zvezi z različnimi izdelki 3
7 Košan Urh Anketa: Vpliv pospeševanja prodaje na dijake SESGŠ v zvezi z različnimi izdelki 3
8 Lavtar Karin Anketa: Vpliv osebne prodaje na dijake SESGŠ v zvezi z različnimi izdelki 3
9 Logonder Lara Kviz: Odnosi z javnostmi 3
10 Kos Ana Kviz: Oglaševanje 3
11 Košan Urh Kviz: Pospeševanje prodaje 3
12 Lavtar Karin Kviz: Osebna prodaja 3
13 Logonder Lara Izbira najboljše možnosti: Koga izbrati za sponzorja Iskrive pešpoti: Brnik-Mojstrana 3
14 Kos Ana Izbira najboljše možnosti: Kateri je najboljši katalog kranjskih trgovcev z mešanim blagom v letu 2023 3
15 Košan Urh Izbira najboljše možnosti: Katerega dostavljalca hrane v Kranju (ali Škofji Loki) izbrati glede na njihovo pospeševanje prodaje? 3
16 Lavtar Karin Izbira najboljše možnosti: Kje kupiti mobilni telefon za Lavtar Karin glede na osebno komuniciranje prodajalcev? 3
17 Logonder Lara Opazovanje: Jumbo plakati v Kranju v novembru 2023 3
18 Kos Ana 3
19 Košan Urh 3
20 Lavtar Karin 3
21 Logonder Lara Križanka: Odnosi z javnostmi 3
22 Kos Ana Križanka: Oglaševanje 3
23 Košan Urh Križanka: Pospeševanje prodaje 3
24 Lavtar Karin Križanka: Osebna prodaja 3
25 Logonder Lara Izdelava PowerPointa 1 3
26 Kos Ana Izdelava PowerPointa 2 3
27 Košan Urh Izdelava PowerPointa 3 3
28 Lavtar Karin Izdelava PowerPointa 4 3
29 Logonder Lara, Kos Ana Pisanje sklepa za projektno nalogo 1
30 Košan Urh, Lavtar Karin Združevanje projektne naloge 1
31 Logonder Lara, Kos Ana Pisanje poročila o zaključku projekta 1
32 Košan Urh, Lavtar Karin Tiskanje projektne naloge 1